Ohjeita & muuta tärkeää
“Hei, kokosin tälle sivulle sinua varten tärkeitä ohjeita ja faktoja. Varaathan siis pienen hetken tutustuaksesi sen sisältöön huolellisesti! Terveisin, Tuija”
Toimi näin
1. Valitse joko yksittäinen etävastaanotto tai palvelupaketti.
2. Valitse haluatko vastaanoton puhelimen vai videon välityksellä (valinnan teet ostotapahtuman yhteydessä alasvetovalikossa).
3. Mikäli valitset palvelupaketin, siihen sisältyvät tapaamiskerrat siirtyvät jäsentilillesi. Ostotapahtuman yhteydessä voit halutessasi varata jo yhden tai useamman vastaanottokäynnin mutta voit tehdä sen myös myöhemmin asiakastililläsi. Mikäli teet ajanvarauksia palvelupaketin oston yhteydessä, et saa niistä erillisiä vahvistusviestejä (saat vahvistusviestin vain paketin ostamisesta) ja näet varaamasi ajat asiakastililtäsi. Paketti on käytettävissä 6-12 kk ostohetkestä eteenpäin.
4. Ostotapahtuman jälkeen saat varausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos olet uusi asiakas, käyt viestissä olevan asiakastili-linkin kautta luomassa salasanan asiakastilillesi. Jatkossa voit muuttaa vastaanottoaikojesi ajankohtia ja varata ostamaasi palvelupakettiin sisältyviä vastaanottoaikoja asiakastilisi kautta.
5. Mikäli valitsit videovastaanoton, lataa Zoom-sovellus laitteelle, jota haluat käyttää. Sovelluksen voit ladata sekä puhelimeesi että koneellesi (katso alta tarkemmat ohjeet “Etäyhteys” kohdasta). Linkit etävastaanotolle saapumiseen löytyvät sekä vahvistusviestistä että asiakastililtäsi varatun ajan kohdalta.
Mikäli varasit puhelinvastaanoton, soitan sinulle varattuna aikana.
6. Onnittele itseäsi hyvästä päätöksestä ja muista, että olet tervetullut juuri sellaisena kuin olet!
Peruutusehdot
Asiakastililläsi voit kätevästi siirtää vastaanottoaikojasi.
Ostettujen vastaanottoaikojen ja palvelupakettien peruminen tapahtuu ottamalla yhteyttä puh. 0509100253.
Peruutathan vastaanottoaikasi viimeistään päivää (24h) ennen, niin saat täyden palautuksen maksusta. Voit myös siirtää aikaasi asiakastilisi kautta viimeistään päivää (24h) ennen. (Esimerkki: jos vastaanottoaikasi on tiistaina klo 17, tee muutokset sitä koskien asiakastililläsi viimeistään maanantaina klo 17 mennessä).
Peruuttamattomasta tai siirtämättömästä tapaamisesta ei palauteta maksua.
Etäyhteys
Etäyhteytenä käytetään tietoturvallista ja Psykologiliiton suosittelemaa Zoom-sovellusta. Suosittelen lataamaan Zoom-sovelluksen etukäteen valmiiksi laitteellesi, jolla haluat osallistua videovastaanotolle.
Voit ladata sovelluksen puhelimellesi tai koneellesi TÄSTÄ
Vastaanottoajan varaamisen jälkeen saat sähköpostiisi ajanvarausvahvistuksen yhteydessä linkin, jonka kautta voit saapua vastaanottoaikanasi etävastaanotolle.
Etäyhteys on miellyttäväksi, helpoksi ja toimivaksi koettu tapa toteuttaa psykologin palvelua. Etäyhteyden avulla toteutettavissa psykologipalveluissa noudatetaan Pohjoismaiden psykologien ammattieettisiä periaatteita samalla tavalla kuin kaikissa muissakin psykologipalveluissa.
Maksutapoina verkkopankki, luottokortti ja osamaksu.
Tiesitkö?
Psykologi on terveydenhuollon ammattihenkilö. Psykologin ammattinimike on nimikesuojattu ja sitä saa käyttää vain Valviran myöntämän laillistuksen saanut henkilö. JulkiTerhikki on internetin välityksellä toimiva tietopalvelu, josta voit tarkistaa terveydenhuollon ammattihenkilön ammattipätevyyden. Löydät sieltä myös minut!
Psykologina noudatan työssäni terveydenhuollon ammattihenkilöitä koskevaa lainsäädäntöä ja kaikki keskustelumme jäävät vaitiolovelvollisuuden turvin täysin meidän välisiksemme.
Kysyttävää?
Puhelin / WhatsApp
0509100253
Sähköposti
tuija@psykologipalvelutie.fi
Seuraa Tietä somessa!